Cloud PBX

Wat is cloudPBX?

De initialen staan voor PBX Private Branch Exchange - een centraal schakelsysteem voor telefoongesprekken binnen een bedrijf.

ITAF maakt gebruik van een MPLS-netwerk (privaat netwerk) voor haar klanten. Op deze manier kan QoS (Quality of Service) verleend worden, wat betekent dat telefonie voorrang krijgt boven het dataverkeer. Met deze MPLS technologie kunnen verschillende locaties met elkaar verbonden worden en zo ook met dezelfde telefooncentrale (CloudPBX) werken, wat zeer kostenbesparend is.

Bij ITAF is de telefooncentrale niet meer fysiek aanwezig in het gebouw, maar wordt er gewerkt met software die draait op zware servers in een datacenter (Cloud). Hierdoor zal u nooit meer te maken krijgen met verouderde telefooncentrales. Onze software wordt voortdurend bijgewerkt met de laatste nieuwe functies.

what-is-cloudPBX

CloudPBX Functies

Mobiliteit

Het maakt niet uit of uw medewerkers op de baan zijn (nationaal of internationaal) of van thuis uit werken - ze kunnen steeds gemakkelijk verbinding maken met de CloudPBX via een IP desk telefoon, DECT telefoon, smartphone of PC. Met CloudPBX kan iedereen in de onderneming via een web based interface tal van zaken beheren.

mobility
Productivity

Productiviteit

Laat uw zakelijke telefoonsysteem voor u werken! Van wachtrijen, ring groepen, tijdschema's, muziek in de wacht, tot en met voicemail en nog veel meer. Met cloudPBX krijgt u informatie en toegang in Ć©Ć©n oogopslag!

Audio & Video Conferencing

Is uw onderneming bereid om te bezuinigen in reiskosten door de nationale en internationale vergaderingen vanuit uw kantoor te laten plaatsvinden? Vergroot de efficiƫntie en productiviteit van de werknemer met een meer kostenefficiƫnte manier om zakelijke vergaderingen te houden. Investeer in uw onderneming en de CloudPBX in plaats van in hotels en vliegtuigen.

Conferenc&Monitoring
Monitoring&Reporting

Monitoring and Reporting

Als u het niet kan meten, dan kan u het niet beheren. Ons Service Center houdt uw telefooncentrale de klok rond in de gaten. Deze monitoring gegevens kunt u steeds raadplegen in het ITAF web portal.

  • Real time monitoring van uw PBX
  • Controleer de inkomende en uitgaande gesprekken op de telefooncentrale
  • Een ICT team dat onmiddellijk kan helpen bij incidenten (pro-actief)
  • Stel uw telefonie af op basis van de inkomende gesprekken

Waarom investeren in cloudPBX?

  • 100% kwaliteit gegarandeerd door de Quality of Services (QoS),
  • Geen abonnementskosten voor ISDN-2 lijnen en Twin lijnen,
  • Geen beperking in het aantal gelijktijdige oproepen,
  • Sclechts 1 telefooncentrale voor alle vestigingen,
  • Gemakkelijke installatie en configuratie,
  • Eenvoudig te beheren via het web-based portal,
  • Bespaar op oproepen met VoIP,
  • Een persoonlijke klantenservice,
  • Schaalbaarheid,
  • Mogelijkheid tot koppelen met ERP systeem, ....
why-to-invest

Bent u er klaar voor om cloudPBX te proberen?