Telefonie

IP telefooncentrale beheren

U beschikt over een eigen website waar u alle aanpassingen zelf kan instellen naar uw wens. Bovendien stelt ITAF zijn expertise ter uwer beschikking. Een kleine greep uit de mogelijkheden:

  • Dialplan configuratie: IVR, Wachtrijen, Ring groups, CallerID, Call parking, Time schedules, DID, ...
  • Advanced configuratie: Features, Music On Hold, Autoprovisioning, Conference calls, ...
  • Gebruikersbeheer: Extensies, Voicemail, BLF, Intercom, ...
  • Monitoring & reporting: Extensies overview, dashboard, CDR, ...

Bovendien kunnen de eindgebruikers ook, via een website, eveneens:

  • Call historiek bekijken
  • Contacten & Adresboek beheren
  • Find Me/Follow Me, Call Forwarding, Call Waiting, Do Not Disturb
ip telefoon centrale
unified communications

Unified communications

Maar het blijft echter niet enkel bij telefonie, ITAF biedt verschillende telecom mogelijkheden aan om een goede communicatie binnen uw onderneming te ondersteunen. Zo gebeurt alles correct & productiever.

  • Conference calls (ongelimiteerde rooms, pincode beveiligd, wachtmuziek, ...)
  • Video calls via softphones (H264)
  • Webmeetings
  • Corporate Messenger
  • Softphone : Cross platform (VoIP Clients), Mobile, Chat, ...

Peripherals

Om uw kantoor infrastructuur te vervolledigen kan ITAF eveneens een reeks aan extra installaties voorzien. Enkele veel voorkomende ondersteuningen:

  • eFax (Mail2fax & fax2mail)
  • (Video) Doorphones inclusief door lock automatisatie
  • Parlofoon, posteer machine, analoge fax gebruik makend van ;
  • Analog VoIP gateways (ISDN/PSTN)
  • VoIP DECT Phones
Peripherals
call center

Call center

Ook uw klanten, partners & medewerkers wensen een vlotte & optimale ervaring. Het is dan ook belangrijk dat de receptie, helpdesk, ... kan gebruik maken van een duidelijke ondersteunende tool: de call manager.

  • Gebruiksvriendelijke & visuele webinterface
  • Afspelen van voicemail
  • Bekijken van beschikbaarheid en drag & drop call forwarding
  • Notificaties