CLOUD PBX

Wat is cloudPBX?

De initialen staan voor PBX Private Branch Exchange – een centraal schakelsysteem voor telefoongesprekken binnen een bedrijf.

ITAF maakt gebruik van een MPLS-netwerk (privaat netwerk) voor haar klanten. Op deze manier kan QoS (Quality of Service) verleend worden, wat betekent dat telefonie voorrang krijgt boven het dataverkeer. Met deze MPLS technologie kunnen verschillende locaties met elkaar verbonden worden en zo ook met dezelfde telefooncentrale (CloudPBX) werken, wat zeer kostenbesparend is.

Bij ITAF is de telefooncentrale niet meer fysiek aanwezig in het gebouw, maar wordt er gewerkt met software die draait op zware servers in een datacenter (Cloud). Hierdoor zal u nooit meer te maken krijgen met verouderde telefooncentrales. Onze software wordt voortdurend bijgewerkt met de laatste nieuwe functies.

CloudPBX Functies

 

Mobiliteit

Het maakt niet uit of uw medewerkers op de baan zijn (nationaal of internationaal) of van thuis uit werken – ze kunnen steeds gemakkelijk verbinding maken met de CloudPBX via een IP desk telefoon, DECT telefoon, smartphone of PC. Met CloudPBX kan iedereen in de onderneming via een web based interface tal van zaken beheren.

Productiviteit

Laat uw zakelijke telefoonsysteem voor u werken! Van wachtrijen, ring groepen, tijdschema’s, muziek in de wacht, tot en met voicemail en nog veel meer. Met cloudPBX krijgt u informatie en toegang in één oogopslag!

Audio & Video Conferencing

Is uw onderneming bereid om te bezuinigen in reiskosten door de nationale en internationale vergaderingen vanuit uw kantoor te laten plaatsvinden? Vergroot de efficiëntie en productiviteit van de werknemer met een meer kostenefficiënte manier om zakelijke vergaderingen te houden. Investeer in uw onderneming en de CloudPBX in plaats van in hotels en vliegtuigen.

Monitoring and Reporting

Als u het niet kan meten, dan kan u het niet beheren. Ons Service Center houdt uw telefooncentrale de klok rond in de gaten. Deze monitoring gegevens kunt u steeds raadplegen in het ITAF web portal.

Real time monitoring van uw PBX

Controleer de inkomende en uitgaande gesprekken op de telefooncentrale

Een ICT team dat onmiddellijk kan helpen bij incidenten (pro-actief)

Stel uw telefonie af op basis van de >inkomende gesprekken

Waarom investeren in cloudPBX?

100% kwaliteit gegarandeerd door de Quality of Services (QoS),

Geen abonnementskosten voor ISDN-2 lijnen en Twin lijnen,

Geen beperking in het aantal gelijktijdige oproepen,

Sclechts 1 telefooncentrale voor alle vestigingen,

Gemakkelijke installatie en configuratie,

Eenvoudig te beheren via het web-based portal,

Bespaar op oproepen met VoIP,

Een persoonlijke klantenservice,

Schaalbaarheid,

Mogelijkheid tot koppelen met ERP systeem, ….

 

Bent u er klaar voor om cloudPBX te proberen?

Frans van Ryhovelaan 325, 9000 Gent, Belgium

Leuvensesteenweg 677, 1930 Zaventem, Belgium

Meensesteenweg 699, 8800 Roeselare, Belgium

Wilselsesteenweg 257, 3010 Leuven, Belgium

Haïfastraat 6, 2030 Antwerpen, Belgium

Durmitorska 1, Beograd, Serbia

Jovana Subotića 1, Novi Sad, Serbia

Steenovenstraat 13a, 2340 Turnhout (Beerse)

Novi Sad

Beograd

Leuven